נושא: ידיות ברקס שבורות - עזרה תאריך: 4/10/2011 1:06:00 PM
מחבר/ת: שניר רון
היום (לפני שעה בערך) הבאתי לבן דוד שלי ליסוע על האופניים לסיבוב בפארק.
הוא חזר אחרי 20 דקות עם ידית ברקס קידמי שבור.... (טוב, למדתי מזה משהוא) (אצלי הידיות הילוכים הם לא עם הברקסים והם די דפוקים)
אז אני רוצה לקנות ידית ברקס חדשה (טוב מה זה רוצה, חייב) אמרתי לעצמי אולי אני אקנה כבר שיפטר עם הידיות וזהוא.
משהוא יכול להגיד לי איפה אני יכול לקנות כזה ?
מצאתי את זה הם שווים או שעדיף לקנות אותו דבר מכאן http://ofney-habira.co.il/Product.asp?Pid=00187&Cat2Cat1ID=67&Cat2ID=256 (עולה פי 2 :(()
אולי עדיף לקנות רק את הידיות מעצור בלי הידיות הילוכים ?
מצורפת תמונה של מה שנשבר.
תודה.
|