הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2011 5:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  הרחבה
נושא: הרחבה תאריך: 4/10/2011 5:50:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור

אני אפילו הייתי ממליץ על דגם ה-45 של שנת 2010 מה שעלול להוזיל את העלויות ועדיין לקבל אחלה אופניים.

מה שכן השלדה היא אותה שלדה נהדרת.
כמו כן בטווח המחירים הזה (של aspect 10) אפשר כבר לקחת יש שניה של ה-scott scale שהם כן מפלצת XC


חזרה לפורום