נושא: צל"ש!!! תאריך: 4/10/2011 8:31:00 PM
מחבר/ת: אוהד פ
אנשים יקרים
כשלקוח מרוצה הוא מספר לחמישה חברים וכשלא הוא מספר לעשרים.
בקצרה. בשבועיים האחרונים טחנתי לאלעד קדוש (ג´וירייד) את הראש (שלא להשתמש בשפה יותר בוטה).
אלעד ו-ויטאלי קיבלו אותי ת-מ-י-ד בסבר פנים יפות ונתנו שירות מקצועי מעל ומעבר.
הלוואי שככה יהיה בכל הענף.
חשבתי שכדאי לשתף.
תודה אנשים!!
|