הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2011 8:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אוהד פ עם תוכן  צל"ש!!!
נושא: צל"ש!!! תאריך: 4/10/2011 8:31:00 PM
מחבר/ת: אוהד פ

אנשים יקרים

כשלקוח מרוצה הוא מספר לחמישה חברים וכשלא הוא מספר לעשרים.

בקצרה. בשבועיים האחרונים טחנתי לאלעד קדוש (ג´וירייד) את הראש (שלא להשתמש בשפה יותר בוטה).

אלעד ו-ויטאלי קיבלו אותי ת-מ-י-ד בסבר פנים יפות ונתנו שירות מקצועי מעל ומעבר.

הלוואי שככה יהיה בכל הענף.

חשבתי שכדאי לשתף.

תודה אנשים!!


חזרה לפורום