הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2011 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  עדיף כבר לשדרג את כל האופנים
נושא: עדיף כבר לשדרג את כל האופנים תאריך: 4/11/2011 8:55:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום,

היות והאופנים כבר בנות 4 ורמת כל השידרוג לבלמי דיסק יעלה לפחות 1000 ש"ח ויותר.

תשקול כבר להחליף את כל האופנים בזוג מאובזר יותר וטוב יותר.

כלכלית תמיד שאתה קונה מערכת נפרדת ומתקין אותה אתה משלם הרבה יותר הן על החלקים והן

על העבודה יחסית לקנייה של זוג אופנים שבא עם האיבזור בו אתה מעוניין.

מה גם שהאופנים שלך הם אופנים ברמת כניסה בסיסית ואני לא בטוח שהשידרוג לו אתה מצפה

לא יעלה יותר מעלות כל האופנים שלך.

מה גם שתמכור אותם סביר להניח שלא תקבל כמעט תמורה עבור שידרוגים שעשית.

תחשוב על כך.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום