נושא: בלמים הידראוליים תאריך: 4/11/2011 9:11:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כבר יש מערכות הידראוליות טובות וזולות, אבל מתכוונים בד"כ לשדרוג מערכת קיימת. אפשר לקנות מערכות ידיות+קליפר של שימנו בפחות מ-500 ש"ח. (בשדרוג)
אבל כאשר אין על האופניים כלום אז (הכל לשני הבלמים/גלגלים, אלא אם ציינתי אחרת) מערכת הבלימה: ידיות+קליפרים - 450 ש"ח מתאם לדיסק קידמי - 50 רוטורים - 200 עבודה - עצמית. או עד 100 ש"ח.
הגלגלים: ***ניתן לקנות גלגלים משומשים (המיועדים לדיסק) בסדר גודל של 500 ש"ח.
נאבות לדיסק - 250 (והרבה צפונה, כיד הדימיון כמעט) חישורים - 300 (לא בונים גלגל עם החישורים הישנים) ניפלים - 50 חישוקים מהגלגלים הקודמים עבודה - 240
סה"כ: 1200 ש"ח עם גלגלים משומשים והרכבה עצמית. 1640 ש"ח עם החישוקים שלך (ויהיו לך גלגלים "חדשים" )
|