הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2011 9:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  בלמים הידראוליים
נושא: בלמים הידראוליים תאריך: 4/11/2011 9:11:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כבר יש מערכות הידראוליות טובות וזולות, אבל מתכוונים בד"כ לשדרוג מערכת קיימת.
אפשר לקנות מערכות ידיות+קליפר של שימנו בפחות מ-500 ש"ח. (בשדרוג)

אבל כאשר אין על האופניים כלום אז (הכל לשני הבלמים/גלגלים, אלא אם ציינתי אחרת)
מערכת הבלימה:
ידיות+קליפרים - 450 ש"ח
מתאם לדיסק קידמי - 50
רוטורים - 200
עבודה - עצמית. או עד 100 ש"ח.

הגלגלים:
***ניתן לקנות גלגלים משומשים (המיועדים לדיסק) בסדר גודל של 500 ש"ח.

נאבות לדיסק - 250 (והרבה צפונה, כיד הדימיון כמעט)
חישורים - 300 (לא בונים גלגל עם החישורים הישנים)
ניפלים - 50
חישוקים מהגלגלים הקודמים
עבודה - 240

סה"כ:
1200 ש"ח עם גלגלים משומשים והרכבה עצמית.
1640 ש"ח עם החישוקים שלך (ויהיו לך גלגלים "חדשים" )



חזרה לפורום