טקסט הודעת פורום
| 4/11/2011 1:01:00 PM |
|
נושא: התייעצות תאריך: 4/11/2011 1:01:00 PM
מחבר/ת: יאיר
אני רוכב מתחיל ואני רוה לקנות אופניים זנב קשיח ראיתי ביד שתיים אופניים של MERIDA דגםMERIDA SUB -40 2011 האם הם אופניים טובות?? אפשר להציע דגמים של אפניים התקציב שלי הוא 1400 ואני מתל אביב אז ככה שרק במרכז תודה
|
חזרה לפורום |
|
|