טקסט הודעת פורום
4/11/2011 9:32:00 PM
עידו חבר
אוקיי
נושא:
אוקיי
תאריך:
4/11/2011 9:32:00 PM
מחבר/ת:
עידו חבר
תודה על התשובה, במחיר כזה אני חושב שעדיף כבר לשדרג את האופניים.
אני אשמח להמלצה על אופני כניסה XC בעלות זנב קשיח + בלמי דיסק עד 2500 ש"ח.
תודה
חזרה לפורום