הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2011 9:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו חבר עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 4/11/2011 9:32:00 PM
מחבר/ת: עידו חבר

תודה על התשובה, במחיר כזה אני חושב שעדיף כבר לשדרג את האופניים.
אני אשמח להמלצה על אופני כניסה XC בעלות זנב קשיח + בלמי דיסק עד 2500 ש"ח.
תודה


חזרה לפורום