טקסט הודעת פורום
4/12/2011 9:11:00 AM
צחי בר סלע
ואם יד שניה
נושא:
ואם יד שניה
תאריך:
4/12/2011 9:11:00 AM
מחבר/ת:
צחי בר סלע
אז כדאי שמבין עניין יבדוק את האופניים מכיוון שתיקון בלאי (רגיל לחלוטין) יכול לעלות הרבה, עוד לפני נזקים נוספים.
חזרה לפורום