נושא: trek תאריך: 4/12/2011 1:29:00 PM
מחבר/ת: יאיר אביבי
אז את הMERIDA שהתיעצתי עליהם לא קניתי בסופו של דבר אז כרגע יש לי 2 אופציות: 1. אופני TREK 4400 disc מידה 17" שנת 2010 2.אופני TREK 4300 מידה 16" שנת 2010 הגובה שלי הוא +-155-160 איזה דגם יותר מוצלח מה החסרונות של כל אחד מהם תודה רבה ואיז מידה אני צריך בשיל שהאופניים ישארו לי להרבה זמן.
|