הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2011 1:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר אביבי עם תוכן  trek
נושא: trek תאריך: 4/12/2011 1:29:00 PM
מחבר/ת: יאיר אביבי

אז את הMERIDA שהתיעצתי עליהם לא קניתי בסופו של דבר
אז כרגע יש לי 2 אופציות:
1. אופני TREK 4400 disc מידה 17" שנת 2010
2.אופני TREK 4300 מידה 16" שנת 2010
הגובה שלי הוא +-155-160
איזה דגם יותר מוצלח מה החסרונות של כל אחד מהם תודה רבה
ואיז מידה אני צריך בשיל שהאופניים ישארו לי להרבה זמן.


חזרה לפורום