נושא: trek תאריך: 4/12/2011 3:03:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור
השלדה של שני הזוגות היא אותה השלדה כאשר ההבדל ביניהם הוא ברמת המכלולים המורכבים בלבד. על ההבדלים בין הדגמים תוכל ללמוד באתר של CTC טרק ישראל. יותר חשוב זהו עניין המידה. עבור הגובה שציינת לדעתי מידה 17 יהיו קצת גדולים אבל שוב זה דבר שתצטרך לבדוק בעצמך לראות שהאופניים באמת נוחים לך.
|