נושא: חבר´ה אני צריך את העזרה שלכם תאריך: 4/13/2011 3:37:00 PM
מחבר/ת: itzik bh
הפעם זה לא קשור לאופנייפ.. במסגרת פרוייקט שלי בשיווק אני צריך את עזרתכם, אם תוכלו להכנס לעמוד מתחת בפייסבוק ולעשות לייק תעזרו לי מאוד!! כל לייק מעלה את הציון שאני ממש צריך לשפר! http://www.facebook.com/KolHasicumim תודה רבה וחג שמח!!
|