נושא: טיפול בחלודה שהצטברה... תאריך: 4/16/2011 12:18:00 AM
מחבר/ת: אור דיין
אהלן, האפניים שלי שהו מחוץ לבית בחצי שנה האחרונה(מתחת לסככה, אך לא מוגנות היטב)ולאחר "חורף" ובעיקר רטיבות שנגרמה מטל ולחות שמופיעה פה(ליד הים) :suss: הצטברה חלודה על האפניים, בעיקר בברגים ואומים שונים, אך גם על הזרועות של הבולם הקדמי ובעוד מספר מקומות- האם וכיצד ניתן לטפל במפגע הזה...? במיוחד מטריד אותי הבולם זעזועים שנאכל ע"י החלודה... כמובן שלא אשאיר/אפקיר עוד את האפניים למפגעי הטבע... תודה לעוזרים מראש :confused:
|