טקסט הודעת פורום
| 4/16/2011 8:45:00 AM |
|
נושא: קשה לי להאמין.. תאריך: 4/16/2011 8:45:00 AM
מחבר/ת: Beni Aroh
בשבוע וחצי האחרונים גם אני עשיתי סקר שוק קטן באיזור שלי, אשדוד. והאופניים שאתה מברר עליהם (במידה ואני לא טועה בדגם הספציפי) עולה סביב ה3 אלף שקל. (אני מדבר על חדש). בהצלחה בכול מקרה!
|
חזרה לפורום |
|
|