הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/16/2011 8:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Beni‎ Aroh עם תוכן  קשה לי להאמין..
נושא: קשה לי להאמין.. תאריך: 4/16/2011 8:45:00 AM
מחבר/ת: Beni‎ Aroh

בשבוע וחצי האחרונים גם אני עשיתי סקר שוק קטן באיזור שלי, אשדוד.
והאופניים שאתה מברר עליהם (במידה ואני לא טועה בדגם הספציפי) עולה סביב ה3 אלף שקל. (אני מדבר על חדש).
בהצלחה בכול מקרה!


חזרה לפורום