הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2011 12:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bentzi עם תוכן  אופניים "דלי תקציב"
נושא: אופניים "דלי תקציב" תאריך: 4/17/2011 12:09:00 AM
מחבר/ת: bentzi

שלום לכולם.
ביום שישי האחרון לקחתי לאחי את האופניםי ויצאתי לטיול מיער קולה עד לר"ג ע"ב שביל ישראל- למי שמכיר.
בכל מקרה יש לו אופני כניסה של MARIN גודל 19, בנות שנתים בערך-ממש נהנתי והחלטתי שאני רוצה להיכנס לתחום.-העניין הוא שהתקציב של דל -עד אלף ש"ח
לכן חשבתי ללכת לכיוון של יד שניה.
ראיתי מספר דגמים ביד 2-אשמח מאוד לשמוע את דעתכם.
Giant-RINCON/boulder dx/yukon disc
כולם בסביביות ה 800 ש"ח.
כמו כן ראיתי
Iron HorseMaverick
בסביבות ה 700 ש"ח.

יש עוד אבל אני לא רותה להלאות אתכם יותר מידי.
יש לי מספר שאלות- מלבד נוחות? מה עוד חשוב?
למה לשים לב?
יש דגמים יותר מומלצים?
השימוש אמור להיות בעיקר שבילים וכדו´

אשמח לכל עצה!


חזרה לפורום