נושא: אופניים "דלי תקציב" תאריך: 4/17/2011 12:09:00 AM
מחבר/ת: bentzi
שלום לכולם. ביום שישי האחרון לקחתי לאחי את האופניםי ויצאתי לטיול מיער קולה עד לר"ג ע"ב שביל ישראל- למי שמכיר. בכל מקרה יש לו אופני כניסה של MARIN גודל 19, בנות שנתים בערך-ממש נהנתי והחלטתי שאני רוצה להיכנס לתחום.-העניין הוא שהתקציב של דל -עד אלף ש"ח לכן חשבתי ללכת לכיוון של יד שניה. ראיתי מספר דגמים ביד 2-אשמח מאוד לשמוע את דעתכם. Giant-RINCON/boulder dx/yukon disc כולם בסביביות ה 800 ש"ח. כמו כן ראיתי Iron HorseMaverick בסביבות ה 700 ש"ח.
יש עוד אבל אני לא רותה להלאות אתכם יותר מידי. יש לי מספר שאלות- מלבד נוחות? מה עוד חשוב? למה לשים לב? יש דגמים יותר מומלצים? השימוש אמור להיות בעיקר שבילים וכדו´
אשמח לכל עצה!
|