הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2011 10:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת לפני קנייה
נושא: חוות דעת לפני קנייה תאריך: 4/17/2011 10:25:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

גיא בוקר טוב,

אופני הרים מחולקים לקטגוריות: XC, TRAIL, ALL MOUNTAIN, FREE RIDE, DOWN HILL

האופנים שבחרת מתאימות לקטגורית XC, TRAIL וחשוב להבין זאת כי הם לא מתאימות לקפיצות של מטר ויותר (סגנון ALL MOUNTAIN).

הסטמג´מפר מאוד מוצלחות וממש מגיעות בלי שום צורך לשדרג. אופנים שעושות הכל (בתחומם) וכל עוד הרכיבה לא אגרסיבית מדי (קפיצות של אזור המטר) הם לדעתי התמורה הטובה ביותר לכסף.

לגבי המרידה יש גם תגובות טובות ולדעתי זהו גם אותו סוג מתלה.

הייתי בוחן גם את הזוגות הבאים:
1. טרק FUEL EX 8.
2. גיאנט Trance X 3.


מבחינת שילדה הטרק, הגיאנט והספשלייז מצויינים (על המרידה לא רכבתי אבל יש כתבות טובות)

מבחינת בולמים כולם מצויינים (בגיאנט בולם אחורי FLOAT R ולא RP2)

מבחינת גלגלים (סטמג´מפר עולה על כולם ולדעתי זוהי נקודה מאוד חשובה למרות שרוכבים פחות שמים לב אליה משום מה).

מבחינת ברקסים המרידה נחות מכולם עם ברקסים ברמת שימנו דאור (אבל עושים את העבודה)

מבחינת מערכת הינע המרידה לוקחת את כולם עם שימנו XT (פחות חשוב מכל מה שכתבתי למעלה)

אני אישית הייתי לוקח את הסטמפג´מפר כי הם גם קלות גם עם מהלך של 140 מ"מ וגם עם מרכיבים מצויינים, צריך רק לעשות טיובלס בכ-120 ש"ח כל היתר אפילו עד רמת הצמיג נבחר בקפידה ולא צריך לשדרג. מה גם שהאופנים הללו שומרות על ערך ויש להם שוק מצויין (לשידרוג הבא :-))

בהצלחה בכל מקרה

עמיר פלד




חזרה לפורום