הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2011 9:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  X-fusion HiLo
נושא: X-fusion HiLo תאריך: 4/17/2011 9:46:00 PM
מחבר/ת: יוס י

מוט כסא שמגיע במידה 27.2 ובאורך מוט של 410 מ"מ
יורד 10 ס"מ

המוט עם מנגנוןהידראולי. מופעל באמצעות ידית מתחת לכסא או עם שלט (כבל) לכידון.

את שלי קיבלתי היום. נראה איכותי. מסיבוב קצר בשכונה - עולה ויורד בלי בעיות ועוצר בכל גובה אפשרי. התרשמות מקיפה יותר - בעוד חודשיים שלושה.


זה המוט:
http://www.x-fusion-shox.com/product.php?pa=15&pb=ce70776232933ba4c6e45ba7da48c161

בנושא אמינות נראה לי שאין מה לדאוג יותר מדי. השנה GT ציידו את כל ליין ה AM שלהם במוטות כאלה




חזרה לפורום