הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2011 7:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה עניין כל כך אישי, שכמעט אין ערך להמלצות
נושא: זה עניין כל כך אישי, שכמעט אין ערך להמלצות תאריך: 4/18/2011 7:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני אישית מעדיף כידונים צרים יחסית. הכידון הכי חביב עלי שמורכב על האופניים היותר אגרסיביים שלי הוא ברוחב 620מ"מ.
בהמלצת חברים ניסיתי כידון רחב יותר - לאחר שנה שלמה של נסיונות להתרגל אליו, חזרתי לכידות הצר יותר - ומיד הרגשתי בבית.
יש לי חבר קצת יותר נמוך ממני שרוכב עם כידונים הרבה יותר רחבים. פשוט לא נוח לו עם כידונים צרים.

עניין ההגבהה של כידון משמעותי, אבל לא קריטי, ויש דרכים אחרות להשיג הגבהה.

לעומת זאת ישנה הזוית לאחור - זו משפיעה מאוד על מצב הידיים, וכדאי לנסות אפשרויות שונות לפני שמקבלים החלטה.

בעניין הגלגל המקפץ - יתכן שהבולם קשיח מדי עבורך, לא מספיק רגיש לקטנות, או בעל שיכוך מהירות החזרה מהיר מדי. יכול להיות גם שאינך ממוקם נכון מעל האופניים. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע, או שתפרט את היצרן והדגם, וננסה לעזור בהתכתבות.

חג שמח


חזרה לפורום