הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2011 11:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ran עם תוכן  מכיר
נושא: מכיר תאריך: 4/18/2011 11:47:00 AM
מחבר/ת: ran

יש את הבולם הזה למישהו שאני מכיר, בולם מאד טוב ועמיד.


חזרה לפורום