טקסט הודעת פורום
4/18/2011 11:47:00 AM
ran
מכיר
נושא:
מכיר
תאריך:
4/18/2011 11:47:00 AM
מחבר/ת:
ran
יש את הבולם הזה למישהו שאני מכיר, בולם מאד טוב ועמיד.
חזרה לפורום