הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2011 7:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירו ר עם תוכן  אחרי לבטים רבים בחרתי אופני כניסה בלב שלם לגמרי
נושא: אחרי לבטים רבים בחרתי אופני כניסה בלב שלם לגמרי תאריך: 4/18/2011 7:28:00 PM
מחבר/ת: נירו ר

merida one twenty 300
השוויתי אותם למונגוס salvo comp אבל המרידה הרבה יותר קלילות, ואני לא מתכוון במשקל אלא בהתנהגות,
אני הולך להביא אותם ביום רביעי, מחרתיים, לאחר שאעשה חבר מועדון בעלות של 270 ש"ח זה יצא 4400, במקום 5000סה"כ חסך לי 330 שח.
הדבר היחיד שאני חושש ממנו זה אחסון, בבית לא אפשרי, מה שאומר או בחדר מדרגות, או בחדר עגלות.
והחדר עגלות שנשמע עדיף יותר נעול תמיד ולא לכל השכנים יש מפתח אפילו, אבל אם אני אאחסן אותם שם, אני אשים מנעול נוסף, יש המלצה לצורת נעילה או למנעול מסוג מסוים?


חזרה לפורום