נושא: נעילת אופניים מחוץ לבית תאריך: 4/19/2011 12:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אכן נושא כאוב.
חדר עגלות לכאורה עדיף כפי שכתבת. אם תבחר בו - הקפד לנעול את האופניים למשהו יציב מאוד המקובע לקיר, להשתמש במנעול איכותי (כבד ככל שיהיה - הוא לא יוצא איתך לרכיבות), ולודא ששני הגלגלים והשלדה נעולים. את האוכף כדאי לנעול גם הוא, או לקחת הביתה.
לחדר המדרגות שלושה יתרונות - יותר אנשים עוברים בו, הוא פחות נגיש לאנשים מחוץ לבניין, ומי שיתעסק עם האופניים עלול לגרום רעש שיסב תשומת לב כלשהי. גם שם לא הייתי מוותר על נעילה היסטרית במנעול איכותי של שני הגלגלים והשלדה, ואם האוכף נשאר שם - גם שלו.
מנעול מומלץ? - שאל בחנויות אופנועים, ובחר משהו מאסיבי ככל האפשר, וארוך מספיק בשביל המשימה. אם צריך שניים, קנה שניים. מחיר המנעול נמוך בהרבה ממחיר האופניים.
חג שמח
|