טקסט הודעת פורום
4/19/2011 12:05:00 PM
נירו ר
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
4/19/2011 12:05:00 PM
מחבר/ת:
נירו ר
יש לי מנעול אחד טוב, אני אקנה עוד אחד, וא אקשור אחד בין הגלגלים והשלדה ואת השני למתקן לנעילת אופניים בחדר עגלות
חזרה לפורום