הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/19/2011 12:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירו ר עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 4/19/2011 12:05:00 PM
מחבר/ת: נירו ר

יש לי מנעול אחד טוב, אני אקנה עוד אחד, וא אקשור אחד בין הגלגלים והשלדה ואת השני למתקן לנעילת אופניים בחדר עגלות


חזרה לפורום