נושא: אחסן את האופניים בבית !!!! תתחדש !!! תאריך: 4/22/2011 9:44:00 AM
מחבר/ת: עזרא רג´ואן
שלום, גם עם צפוף ולא נח אחסן אותם בבית. חבל, השקעת סכום נכבד וחבל שיגנבו.אני ומשפחתי(5 נפשות) התגוררנו לפני 18 שנה בדירת חדר במשך שנה. היה קשה אך כשאין ברירה.....אין ברירה.היום ברוך השם יש לנו בית מרווח והאופניים שהם לא משהו ובלשון העם "פושטיות" מאוחסנות במחסן סגור. אל תתפתה לאחסנם במחסן העגלות כי לכולם יש מפתח ולך תדע............ תתחדש והרבה הנאה מהם. :)
|