הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2011 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו חבר עם תוכן  התלבטות בין trek 4500 לבין scott aspect 45
נושא: התלבטות בין trek 4500 לבין scott aspect 45 תאריך: 4/22/2011 1:47:00 PM
מחבר/ת: עידו חבר

שלום לכולם, אחרי חיפושים רבים צמצמתי את ההתלבטות שלי ל-2 דגמים :
scott aspect 45 שנתון 2010 (עוד לא הגיעו שנתון 2011 ליבואן)
trek 4500 שנתון 2011
הסקוט
http://www.rei.com/product/797333/scott-aspect-45-bike-2010
הטרק
http://www.trekbikes.com/int/en/bikes/mountain_hardtail/4_series/4500disc/
שניהם חדשות ושניהם עולות (אחרי זיכוי על האופניים שלי) כמעט אותו דבר, המכלולים שלהם גם בערך באותה רמה, לסקוט יש 24 הילוכים ולטרק 27, חשוב לי שהאופניים יהיו אמינות ונוחות.
אני רוכב בסגנון XC, רכבתי על שניהם ושניהם היו ממש טובות, אני אשמח לחוות דעתכם/המלצה על הדגמים.
תודה
עידו



חזרה לפורום