הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/22/2011 6:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כאמור, יש המון
נושא: כאמור, יש המון תאריך: 4/22/2011 6:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

פנה לחנות אופניים שנוח לך לגשת אליך (קרוב לבית, או קרוב למקום שאתה מרבה להימצא בו), הסבר את מבוקשך, ובקש ייעוץ.
סביר להניח שימליצו לך על מספר דגמים שיש באותה חנות. בדוק אותם ברכיבה, והחלט לפי הנוחות.
אם האוירה בחנות לא נעימה, עזוב אותה וחפש חנות אחרת. אם לא מתייחסים אליך בצורה טובה לפני ששילמת, כנראה שזה לא ישתפר...

תוכל לבצע את אותו תהליך במספר חנויות, ולהחליט על פי האוירה בחנות ועל פי מידת ההתחברות שלך לאופניים המוצעים.
אם עדיין תהיה התלבטות, אשמח לייעץ.

אני יכול לתת לך רשימת יצרנים שיש להם אופני כניסה ברמה סבירה, אך אינני ממליץ לקנות רק על פי המלצה כזאת, כי יש גם עניין אישי. האופניים הראשונים שלי היו של חברת מרידה, והייתי מאוד מרוצה מהם (למעשה, מצטער שמכרתי אותם כששידרגתי).
האופניים הראשונים שקניתי לאישתי הם של חברת שווין, והם משרתים אותה בנאמנות עד היום.
יש אופנים טובים גם לספשלייזד, קונה, ג´אמיס, מונגוס, הארו, מארין, KHS, סקוט, GT, פוקוס, טרק, ועוד ועוד.

חג שמח


חזרה לפורום