טקסט הודעת פורום
| 4/23/2011 4:52:00 PM |
|
נושא: האופניים שבחרתי לרכוש.... תאריך: 4/23/2011 4:52:00 PM
מחבר/ת: גיא כץ
שלום,
תודה רבה על ההמלצות ועל התשובות שכתבתם. בסופו של דבר, קניתי אופניים יד שנייה שנראות לי די טובות: MARIN QUAD XC RIFT ZONE 2008.
שיהיה לכם חג שמח! תודה, גיא
|
חזרה לפורום |
|
|