הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/23/2011 6:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  טיפול בבולמים
נושא: טיפול בבולמים תאריך: 4/23/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור

אני יודע שבבולמים של די.טי משתמשים באופניים של סקוט אז אני מנחש שכדאי לך לשאול אולי את החנות שלהם בחשמונאים


חזרה לפורום