טקסט הודעת פורום
4/23/2011 6:19:00 PM
חיליק צור
טיפול בבולמים
נושא:
טיפול בבולמים
תאריך:
4/23/2011 6:19:00 PM
מחבר/ת:
חיליק צור
אני יודע שבבולמים של די.טי משתמשים באופניים של סקוט אז אני מנחש שכדאי לך לשאול אולי את החנות שלהם בחשמונאים
חזרה לפורום