נושא: שידרוג STP לאול מאונטיין אגרסיבי תאריך: 4/25/2011 12:40:00 AM
מחבר/ת: ליאור בלאט
היי, ברשותי GIANT STP1 יש לי איזה רעיון לשדרג אותם לאופני אול מאונטיין אגרסיבי/ פרירייד חשבתי החלפת המזלג הקידמי מ 100ל 140 ש"ח וצמיגי שטח 2.35 קדימה ואחורה מה אתם אומרים? מה עוד אפשר להתאים? אולי כידון רחב יותר ? אולי עוד גלג"ש קידמי אם זה אפשרי (כדי שיהיה קצת יותר קל לטפס איתם כשצריך) ? אשמח לכל דיעה ועזרה בנושא תודה מראש ליאור
|