טקסט הודעת פורום
4/25/2011 11:47:00 AM
נירו ר
גם אצלי קצת שומעים את זה...
נושא:
גם אצלי קצת שומעים את זה...
תאריך:
4/25/2011 11:47:00 AM
מחבר/ת:
נירו ר
חשבתי שאם אני ארכב קצת זה יסתדר
זה משהו שאפשר לסדר לבד?
חזרה לפורום