הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2011 11:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירו ר עם תוכן  גם אצלי קצת שומעים את זה...
נושא: גם אצלי קצת שומעים את זה... תאריך: 4/25/2011 11:47:00 AM
מחבר/ת: נירו ר

חשבתי שאם אני ארכב קצת זה יסתדר
זה משהו שאפשר לסדר לבד?


חזרה לפורום