טקסט הודעת פורום
| 4/25/2011 12:06:00 PM |
|
נושא: תראה אם.... תאריך: 4/25/2011 12:06:00 PM
מחבר/ת: גיא דגני
הדיסק עקום אז יכול להיות שצריך להחליף אבל לחבר שלי גם התעקם קצת הדיסק והוא ישר אותו איך שהוא... הקליפר עשו לי את זה בחנות זה לשחק קצת אם הברגים, אם אתה לא מבין פשוט לך לחנות שתעשה לך את זה.
|
חזרה לפורום |
|
|