הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/25/2011 11:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  חוות דעת להתלבטות לפני קנייה
נושא: חוות דעת להתלבטות לפני קנייה תאריך: 4/25/2011 11:25:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלומי שלום,

לטרק יש שילדה מעולה, אך האיבזור והשילדה עד רמה של FUEL EX7 לא כוללת את שינוי הקוטר של צינור הראש (E2 tapered head tube) דבר העוזר בהיגוי משמעותית וגם אין את ה -30 הילוכים. רוצה לומר שאתה קונה אופנים חדשים שנת 2011 בלי החידושים העיקריים שנכנסו
ב - 2011 (שינוי קוטר צינור הראש-עוזר בהיגוי ומערכת הילוכים של 30 הילוכים).

הטרק הם אופנים מעולים בדגמים של FUEL EX7 ומעלה ב-FUEL EX8 גם יש את ה - DRCV בבולם האחורי שזה מוסיף מאוד.
עדיף לדעתי יד 2 2010 עם כל התכונות שציינתי מאשר אופנים חדשים בלעדיהם.

לשאלתך לגבי בולם קפיץ (לדעתי האישית ומניסיון אישי מר) להמנע בכל מחיר, זהו בולם כבד שמפריע בנחיתות מקפיצות והשידרוג שלו יהיה באיזור 2000 ש"ח (לא שווה).
תבדוק גם בבייקסייל אולי יש להם משהו אטרקטיבי http://www.bikesale.co.il/142424/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D-1
עדיף לגייס עוד כ -1500 עד 2000 ש"ח אפילו בתשלומים והעיקר לא לקנות משהו שאחר כך תתחרט.

אם אתה לא יכול לחרוג מהתקציב תשקול יד 2 לדעתי.

לגבי הספשלייז המצב מבחינת הבולמים טוב יותר (שניהם אוויר) אך הברקסים בסיסיים מאוד וההילוכים הם 27 הילוכים ולא 30.
לגבי צינור היגוי משתנה אני לא בטוח שיש להם בכלל (תבדוק את זה) זה חשוב.
גם כאן אותה עצה לגייס קצת יותר כסף ולקנות את הסטמפג´מפר קומפ 2011 בבייקסייל עולים באזור 9700 ש"ח.

אם אתה עדיין אחרי ההסבר ממש מתעקש להחליט בין 2 האופציות שרשמת הייתי הולך על הספשלייז.

בהצלחה

עמיר פלד




חזרה לפורום