הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2011 8:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה  תאריך: 4/26/2011 8:21:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

הי
לא נראה לי שהייתי משקיע את הכסף . אם יש כסף אז אפשר ללכת על NINER או על מותגים מסג זה עם שלדות כרומוליות .



חזרה לפורום