טקסט הודעת פורום
4/26/2011 8:21:00 AM
ולד קוזמינסקי
המלצה
נושא:
המלצה
תאריך:
4/26/2011 8:21:00 AM
מחבר/ת:
ולד קוזמינסקי
הי
לא נראה לי שהייתי משקיע את הכסף . אם יש כסף אז אפשר ללכת על NINER או על מותגים מסג זה עם שלדות כרומוליות .
חזרה לפורום