הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2011 11:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלומי בן עמי עם תוכן  לעמיר ,סחטיין ענק על רמת המידע ,האכפתיות והעומק
נושא: לעמיר ,סחטיין ענק על רמת המידע ,האכפתיות והעומק תאריך: 4/26/2011 11:41:00 AM
מחבר/ת: שלומי בן עמי

אני כנראה יישאר עם הקאמבר של ספיישלייז או טרק פיול 7 באם אצליח לקבל הנחה בהם .
אני מעדיף לקנות בחנות ולא באינטרנט(כנראה שאני עדיין קצת שמרן)
שוב תודה רבה



חזרה לפורום