טקסט הודעת פורום
| 4/26/2011 11:41:00 AM |
|
נושא: לעמיר ,סחטיין ענק על רמת המידע ,האכפתיות והעומק תאריך: 4/26/2011 11:41:00 AM
מחבר/ת: שלומי בן עמי
אני כנראה יישאר עם הקאמבר של ספיישלייז או טרק פיול 7 באם אצליח לקבל הנחה בהם . אני מעדיף לקנות בחנות ולא באינטרנט(כנראה שאני עדיין קצת שמרן) שוב תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|