נושא: המשך חוות דעת תאריך: 4/26/2011 11:55:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלומי שלום,
אני מכיר את הפחד של לקנות בחנויות ולא באינטרנט.
גם אני בגדול הייתי כזה.
אבל העולם משתנה והקניות דרך האינטרנט מוזילות את המוצר באלפי שקלים.
הסיכון היחידי שלך הוא שהשילדה תישבר ולא יחליפו אותה, למרות שבבייקסייל יש לו אחריות וחבר שלי מימש אותה בהצלחה על בולם אחורי.
בכל מקרה הסיכון הוא אפסי, כמעט אין סיכוי שהשילדה תהיה פגומה ותישבר.
גם חברים שלי שרוכבים איתי קנו מבייקסייל וחסכו אלפי שקלים והם מרוצים.
לדעתי תחשוב שוב כי ההבדל בין המוצר שאתה קונה בפשרה (בגלל פחד אינטרנט) ובין המוצר
שהיית קונה אם לא היית מפחד הוא גדול מאוד ושווה עוד מחשבה.
תזכור שאחרי שקונים קשה לשדרג כי המחירים כבר יהיו לא כדאיים.
בכל מקרה
בהצלחה בכל אשר תחליט
עמיר פלד
|