טקסט הודעת פורום
4/26/2011 6:14:00 PM
ל ב
לא. השוטר שבא להעניק לי דו"ח
נושא:
לא. השוטר שבא להעניק לי דו"ח
תאריך:
4/26/2011 6:14:00 PM
מחבר/ת:
ל ב
אמר לי שהסיבה לדו"ח היא הסתרת המספר של הרכב.
חזרה לפורום