הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/26/2011 6:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  לא. השוטר שבא להעניק לי דו"ח
נושא: לא. השוטר שבא להעניק לי דו"ח תאריך: 4/26/2011 6:14:00 PM
מחבר/ת: ל ב

אמר לי שהסיבה לדו"ח היא הסתרת המספר של הרכב.


חזרה לפורום