טקסט הודעת פורום
| 4/27/2011 12:03:00 AM |
|
נושא: תודה עמיר תאריך: 4/27/2011 12:03:00 AM
מחבר/ת: ליאור בלאט
אני אבדוק את נושא המזלג עם גיאנט בנתיים החלפתי את הצמיגים למקסיס מיניון 2 פליי 2.35 מקדימה ומאחורה והחלפתי לכידון של טרובטוב דגם BOOBAR ברוחב 78 ס"מ, אולי הוא קצת רחב מידיי ואקצר אותו ב2 ס"מ אולי קצת פחות בכל צד
|
חזרה לפורום |
|
|