הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2011 12:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור בלאט עם תוכן  תודה עמיר
נושא: תודה עמיר תאריך: 4/27/2011 12:03:00 AM
מחבר/ת: ליאור בלאט

אני אבדוק את נושא המזלג עם גיאנט
בנתיים החלפתי את הצמיגים למקסיס מיניון 2 פליי 2.35 מקדימה ומאחורה והחלפתי לכידון של טרובטוב דגם BOOBAR ברוחב 78 ס"מ, אולי הוא קצת רחב מידיי ואקצר אותו ב2 ס"מ אולי קצת פחות בכל צד



חזרה לפורום