הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2011 6:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין צורך לקנות את כל המידות...
נושא: אין צורך לקנות את כל המידות... תאריך: 4/27/2011 6:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

תתחיל מלנסות מידות קיצוניות, יחסית. יש לך היום כידון - האם רחב יותר יהיה יותר נוח? האם צר יותר יהיה יותר נוח?
כך לגבי סטמים. ישנם גם סטמים מתכווננים, שמאפשרים "משחק" מסויים בין מצבים שונים (וצריך לזכור את מגבלותיהם).

יש חנויות שיאפשרו לך לנסות סטמים משומשים שיש ברשותם. אולי תמצא משהו שאינו בשימוש אצל חברים. לנסות על שלדות אחרות זה לא ממש עוזר, משום שכלל התנהגות האופניים תהיה שונה.

בהצלחה


חזרה לפורום