נושא: כידון תאריך: 4/27/2011 7:00:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
היי אני התחלתי עם כידון 640 וסטם 110 על סטמפי . לאחר רכיבות של שנה כאשר התחלתי לרכב יותר אגרסיבי החלפתי כידון ל720 וסטם 90 . היום על הקלר אני רוכב עם כידון 750 ממ´ וסטם 65
יש להבין שכל שינוי מביאה איתו שינוי בהתנהגות הגוי של אופניים . למשאל כידון רחב +סטם קצר הופך את הגוי לדי עצבני , אבל מאוד מדויק בפניות . זה גם מביאה שינוי בנושא עליות , יותר קשה לעלות עם סטם קצר .
איך בודקים ? אולי לחברים יש כידונים . אולי בחנות מוכנים לתת לניסיון . כמו כן על תשכח את הנושא של ריז הכידון שזה גם השפעה מסוימת .
במקרה קיצוני את יכול לקנות כידון 750 ואז לקצר אותו בהתאם . יותר בעיה זה לבחור את הסטם הנכון והמתאים . בהצלחה .
|