הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/27/2011 7:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  כידון
נושא: כידון  תאריך: 4/27/2011 7:00:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

היי
אני התחלתי עם כידון 640 וסטם 110 על סטמפי . לאחר רכיבות של שנה כאשר התחלתי לרכב יותר אגרסיבי החלפתי כידון ל720 וסטם 90 .
היום על הקלר אני רוכב עם כידון 750 ממ´ וסטם 65

יש להבין שכל שינוי מביאה איתו שינוי בהתנהגות הגוי של אופניים . למשאל כידון רחב +סטם קצר הופך את הגוי לדי עצבני , אבל מאוד מדויק בפניות .
זה גם מביאה שינוי בנושא עליות , יותר קשה לעלות עם סטם קצר .

איך בודקים ? אולי לחברים יש כידונים . אולי בחנות מוכנים לתת לניסיון .
כמו כן על תשכח את הנושא של ריז הכידון שזה גם השפעה מסוימת .

במקרה קיצוני את יכול לקנות כידון 750 ואז לקצר אותו בהתאם . יותר בעיה זה לבחור את הסטם הנכון והמתאים .
בהצלחה .



חזרה לפורום