טקסט הודעת פורום
| 4/27/2011 7:04:00 AM |
|
נושא: זה קצת יותר מורכב... תאריך: 4/27/2011 7:04:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ולמעשה, תליית המספר איננה פוטרת אותך מדרישת החוק - זה רק מרגיע קצת את השוטרים...
כל התשובות בכתבה שלהלן: http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1029
|
חזרה לפורום |
|
|