נושא: קסטה תאריך: 4/27/2011 7:09:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
שלום לאופני הרים יש כמה דגמים של קסטות . אם מדובר על אופני הרים רגילים בעלי 9 הילוכים . אז 11-34 זאת קסטה הרגילה שיש אותה ברוה האופניים והיא המקובלת בשוק . יש את הדגם של 11-32 - מבחינת מהירות 11 שיניים הם אותם שיניים כמו בקודמת , לאומת זאת 32 שיניים מול 34 יש הבדל די גדול . שימוש בזה בדרך כלל בעליות . לעות עם 32 די קשה מול 34 . כמו כן יש את השילוב 12-36 - אני מכיר רוכבים שמחליפים את הגלגל שיניים הקטן ל11 ואז מקבלים שילוב 11-36 זה נותן להם יותר יכולת בעלייה ונשארים עם אותם ביצועים במישור וירידה . אני אישית מאוד אוהב את 11-34
|