נושא: קסטה תאריך: 4/27/2011 7:57:00 AM
מחבר/ת: עזרא רג´ואן
בוקר טוב, תודה על תשובתך. פשוט רציתי לדעת את ההבדלים בין הקסטות ואת היתרונות שנותנת קסטה זו או אחרת על פני האחרת. בתשובה שקיבלתי מחבר אחר בפורום הוא הסביר שלקסטה 11-34 יש יתרון בעליות על פני קסטה 11-32. יום טוב והרבה רכיבות מהנות :)
|