נושא: תודה רבה תאריך: 4/27/2011 10:42:00 AM
מחבר/ת: עזרא רג´ואן
בוקר טוב. תודה על התשובה. אתה החבר השלישי בפורום שעונה לי ומכל התשובות השכלתי. למדתי שאכן זה לא חד- משמעי אך יש כאלה שגורסים של-11-34 יש יתרון בעליות.מישהו גם כתב לי שלרוכבים תחרותיים מתאים:11-32 לרוכבי xc מן המניין מתאים 11-34 ולרוכבי "29 מתאים: 12-36. שוב תודה והרבה רכיבות מהנות :)
|