טקסט הודעת פורום
| 4/28/2011 10:46:00 PM |
|
נושא: אני רק שאלה תאריך: 4/28/2011 10:46:00 PM
מחבר/ת: harel yakir
אני רוכב יחסית חדש וקניתי אופניים משומשות מדגם scott reflex fx 15 עם פול xt ובולם קידמי של רוקשוק 140 מ"מ בולם אחורי אויר וברקסים הידראולים של שימנו מה דעתכם על אופניים אלו
|
חזרה לפורום |
|
|