נושא: GARY FISHER X-CALIBE 2010 vs 2011 תאריך: 4/29/2011 12:01:00 PM
מחבר/ת: evgeni sorokin
מבקש עזרה. מה היתם לוקחים ולמה ?
GARY FISHER X-CALIBER 2010 http://fisherbikes.com/bike/model/x-caliber#ReviewHeader
או
GARY FISHER X-CALIBER 2011 http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/cross_country/29er_race/x_caliber/#/us/en/model/details?url=us/en/bikes/mountain/cross_country/29er_race/x_caliber
תודה לכם מראש !!!
|