הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/29/2011 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כבר קנית - עכשו אתה שואל?
נושא: כבר קנית - עכשו אתה שואל? תאריך: 4/29/2011 2:02:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ואם נגיד לך שהם גרועים, ואל תיגע?

אבל הם לא. המפרט נשמע מצויין, ואם הם במצב טוב, כנראה שתיהנה מהם.

המגרעת הגדולה של הדגם הזה, בכל רמות הגימור שלו, הוא הבולם האחורי. הוא פועל בשיטה שונה מן המקובל בעולם - מתיחה במקום דחיסה - ולכן אי אפשר להחליפו בבולם סטנדרטי כלשהו. מבחינתי האישית זו סיבה לא לקנות כלל את האופניים האלה, אלא אם כן מחירם כל כך זול שזה כדאי כקיט חלפים.

שבת שלום


חזרה לפורום