נושא: חוות דעת תאריך: 4/30/2011 12:08:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
מוטי שלום,
לדעתי בתור אחד שניסה את כל האופנים שאתה מתעניין בהם התשובות לשאלות תלויות ברוכב,
בסגנון הרכיבה שלו ובהעדפה שלו.
ואני אסביר גם ההקלר וגם הייטי משתמשים בסינגל פיבוט, שני הזוגות מאפשרים רכיבה
אגרסיבית עם אדרנלין וכייף בגלל שהסינגל פיבוט לא משכך בזמן בלימה ועוקב בצורה
שונה אחרי הקרקע יחסית למתלים ה"משוכללים".
אני אוהב את זה כי זה מאפשר ביתר קלות ל"זרוק זנב" ולהשתולל בירידות עם
האופנים על ידי שימוש מושכל בבלמים.
בקפיצות לדעתי אין על הייטי פשוט מדהים חובה לקחת לרכיבת ניסיון.
לגבי הבלייר הם מתאימות יותר לרוכב שאוהב אופנים עם תגובות צפויות (פחות עצבניות)
שעוקבות יפה אחרי הקרקע ללא הפתעות.
לדעתי האישית הבלייר הם אופנים צפויות מדי ועקב כך משעממות קצת.
לדעתי האישית אם אתה רוכב שאוהב אדרנלין וקצר במזומנים לך על ההקלר.
אם אתה רוכב שאוהב כייף וקצת להשתולל ובעיקר לקפוץ ואפשר לקנות את הייטי מבחינת
תקציב אין בכלל שאלה לך על הייטי בראש שקט.
אם אתה רוכב מתון שאוהב אופנים צפויים לך על הבלייר.
מבחינת החבילה שהצגת (אני שם בצד את המחיר) כולם באותה רמה ולא תרגיש בהבדל במזלגות
ובמערכת ההנעה.
רכבתי גם עם Revelation וגם עם Fork Fox Float RLC שניהם מעולים, לי יש העדפה אישית
ל-FOX אבל בלי סיבה מיוחדת סתם העדפה אישית שלא נובעת מהבדל בביצועים.
אני פשוט לא אוהב שלרוקשוקס יש רק מקום אחד לטפל בבולמים בעוד
שלפוקס יש פריסה ארצית.
בכל מקרה שלושת הבחירות נהדרות ואי אפשר לדעתי מבחוץ להצביע על החבילה
המשתלמת זה תלוי ברוכב ואופן רכיבתו.
בהצלחה
עמיר פלד
|