נושא: אופני הזדקנו, הגיע הזמן לרענון, צריך עזרה בבחירה תאריך: 4/30/2011 12:22:00 AM
מחבר/ת: שקד מאיר
אני כיום רוכב על Cannondale jekyll ומאוד מבסוט אבל אני רוצה לעבור הלאה וצריך עזרה בבחירה.
התקציב הוא עד 10-11 אלף. אני רוכב XC קצת סינגלים ונוטה לקטעים יותר טכניים ואגרסיביים אבל לא מגיע לרמות אלימות כלפי האופניים כמו אולמאונטיין. האופניים צריכים להצליח לעמוד בעומסים של קטעים טכניים וקפיצות קטנות יחסית אבל להיות גם נוחים למסעות של כמה ימים עם מרחקים גדולים. אני שוקל 75.גובה 1.75.
מתלבט בין,
Specialized Stumpjumper Scott Spark Trek Fuel ex
אבל אני לא בטוח שאני ממומקד נכון, איזה מהלך בולמים לדעתכם רלוונטי לדרישות שלי? פתוח לעוד הצעות מעניינות בתווח המחירים.
תודה מראש, שקד.
|