נושא: חוות דעת תאריך: 4/30/2011 1:30:00 AM
מחבר/ת: חיליק צור
אני מבקרה מכיר את שלושת הדגמים לא רע ואני אישית חושב שהאופניים הכי רב גוניות וורסטיליות בחבורה הם הספשלייזד עם זאת אני חייב להדגיש שהסקוט לדעתי טובות יותר ואני מאוד נהנתי מהן בנוסף בטווח המחירים שלך אם תרצה הספארק 35 הוא היחיד בטווח עם שלדת קרבון
|