הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2011 3:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  מיקוד
נושא: מיקוד תאריך: 4/30/2011 3:11:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר

תודה על התגובות,

הכי אגרסיבי שאני אגיע זה באמת מדרגות של מטר. לא יותר מזה.

רכיבת מבחן? איפה אפשר למצוא כזה דבר? אני גר קצת רחוק מציוויליזציה
אז זה עלול להיות קשה.

בכל שם שציינתי יש דגמים עם אותה שלדה (אותו רעיון כללי) רק מכלולים
כאלה ואחרים שונים. אני אנסה לדחוס לתציב שלי הכי הרבה בדגם שאבחר
אבל ההבדלים לא מהותיים (אין הבדלים של מהלכי בולם, אין הבדלים בשלדה או
בצורת רכיבה על האופניים)

בקשר לסקוט, לג´יניאס יש בולם אחורי של משיכה במקום דחיסה, והוא ייחודי
שזה באמת בעיה שאני מנסה להתרחק ממנה (מנסיוני עם לפטי של קנונדייל) אבל
לדעתי לספארק יש סתם בולם רגיל.


חזרה לפורום