נושא: המלצה לשיכוך מלא תאריך: 4/30/2011 7:19:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
איתי שלום,
תסלח לי מראש על חוצפתי.
אך אני ממליץ לך אם אתה יכול למתוח את התקציב לאזור 9-10K יכנסו לך בתקציב הרבה
אופנים ברמה גבוהה הן של שילדה והן של חלקים.
אני חושב ש - 7000 ש"ח זה סכום גבוה ויפה אבל אם הוא היה התקרה שלי הייתי
מחפש בעיקר יד שנייה.
הערה נוספת אם אתה רוצה להכנס יותר חזק ל - AM זה אומר בד"כ אופנים מאסיביות יותר
ועם זוויות שונות לגמרי מ - XC.
רוצה לומר שיהיה לך תשלום מסויים ב - XC האופנים יהיו כבדות יותר ובזוויות שונות
כנראה ממה שאתה רגיל.
שוב רצוי לדייק בקצת קפיצות : איזה גובה ? חצי מטר? מטר או יותר?
מה זה נקרא להכנס חזק יותר ל - AM בשבילך? לרכב בצורה אגרסיבית יותר ? במקומות
טכניים יותר? לקפוץ גבוה יותר?
אם תמקד את תצורת הרכיבה שלך יהיה קל יותר להמליץ
עמיר פלד
|