הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2011 7:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  המלצה לשיכוך מלא
נושא: המלצה לשיכוך מלא תאריך: 4/30/2011 7:19:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד

איתי שלום,

תסלח לי מראש על חוצפתי.

אך אני ממליץ לך אם אתה יכול למתוח את התקציב לאזור 9-10K יכנסו לך בתקציב הרבה

אופנים ברמה גבוהה הן של שילדה והן של חלקים.

אני חושב ש - 7000 ש"ח זה סכום גבוה ויפה אבל אם הוא היה התקרה שלי הייתי

מחפש בעיקר יד שנייה.

הערה נוספת אם אתה רוצה להכנס יותר חזק ל - AM זה אומר בד"כ אופנים מאסיביות יותר

ועם זוויות שונות לגמרי מ - XC.

רוצה לומר שיהיה לך תשלום מסויים ב - XC האופנים יהיו כבדות יותר ובזוויות שונות

כנראה ממה שאתה רגיל.

שוב רצוי לדייק בקצת קפיצות : איזה גובה ? חצי מטר? מטר או יותר?

מה זה נקרא להכנס חזק יותר ל - AM בשבילך? לרכב בצורה אגרסיבית יותר ? במקומות

טכניים יותר? לקפוץ גבוה יותר?

אם תמקד את תצורת הרכיבה שלך יהיה קל יותר להמליץ

עמיר פלד


חזרה לפורום