טקסט הודעת פורום
| 4/30/2011 7:20:00 PM |
|
נושא: ספארק תאריך: 4/30/2011 7:20:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור
אני רכבתי על הספארק בעבר ואני מאוד ממליץ עליהן מאוד מאוד וכן יש להם בולם דחיסה רגיל של dt swiss. אם אתה מחפש אופני קרוס מהירות באמת קשה לי להמליץ על משהו אחר
|
חזרה לפורום |
|
|