הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/30/2011 7:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  ספארק
נושא: ספארק תאריך: 4/30/2011 7:20:00 PM
מחבר/ת: חיליק צור

אני רכבתי על הספארק בעבר ואני מאוד ממליץ עליהן
מאוד מאוד וכן יש להם בולם דחיסה רגיל של dt swiss.
אם אתה מחפש אופני קרוס מהירות באמת קשה לי להמליץ על משהו אחר


חזרה לפורום